Sunday, July 05, 2009

Ohio rollercoster

Hari tu Kak Heze ada ajak bercuti. Apa kata kita bercuti kat sini. Amacam? Ada berani nak rollercoaster ni? Hahahaha. Baru tengok konpem dah cuak kan. Apa taknya. Menakutkan ok. Kalau ade orang yang sakit jantung. Konpem mati terus.
Nota kaki: Malu tak tengok gambar yang last tu. Hahahha

10 comments:

Cik SeRoJa said...

jgn harap aku nak naik rollercoaster nih..
huhuhuh

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

uih, giler arh roller coaster cengginih...brrrr

DaliaLiyana said...

hahhaa...terkucil ek dia..mst seram sejuk r naik benda alah tu....kalau dalia tak naik rr....

El-Zaffril said...

Fatin: Cuba la naik... baru fun...

El-Zaffril said...

Nuar: jom naik rollercoaster ni...

El-Zaffril said...

Dalis: tatau la macam mana dia bleh terkucil

||| PöJìé PööH ||| said...

nak try jugak..
tp kne cing2 n cekyak abes2 baru leh naik..
heheh..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wahhh best2nyer... aku nek benda2 cam nie tak der masalah so far... masalah besar aku adalah masa nak gie ke sini jer ler wkakakakak

caker melibatkan flight lakkkkkkkkkkkk huhuhuhuhu

El-Zaffril said...

Pojie: Ala... sikit je... mana tau pojie boleh kurus kalau naik

El-Zaffril said...

Qiela: jom kumpul duit gi sana