Sunday, July 19, 2009

Speeding: Edisi jadi emcee

Kelmarin, aku dijemput oleh kawan aku kat MMU durring undergrads to be a master of ceremony on her wedding. Aku excited la kan. Nak jadi emcee. Obviously aku memang sangat teruja. 1st time ni handle wedding orang. Aku pernah je jadi emcee. But this is the 1st time jadi emcee untuk wedding.

Cover story untuk her wedding. Kemudian la ye. Sebab aku jadi emcee, so aku takde nak amek gambar sangat. Nanti aku minta dari Iza gambar wedding dia. Pastu bleh la aku publish kat blog aku. Anyway thank you so much to Iza sebab bagi kepercayaan pada aku.

Aku malam tu seperti biasa la. Mengikut tema. Pakai ape yang ad kat dalam drawer je. Hehehe, So at the end came out dengan tema merah putih. Semua dalam drawer aku keluarkan. Hehehe, Jadinya dapat la, luar dan dalam merah putih. Hehehe, yang dalam tu pun putih (kemproh la kau ni el)

This is the close up picture ye. Hehehe

So next buat gaya model

Gaya mat rempit sikit

Gaya dah tersepit. Hehehe

Inilah pelamin. Nanti nak tema merah putih gak la.

Anyway, my family dah set kan tarikh untuk my wedding. Next year. Alhamdulillah, dah dapat green light dah. Tapi calonnya siapa ye. Confuse gak tu. Hehehe, ape pun pasal calon tu. Tunggu je la erk.

Nota kaki: Bersedia zahir dan batin ni. Wakakakkaka

18 comments:

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. said...

suka tema merah putih tu! =)

Danish said...

aiyooo suar itu tak putih yer.. krim.. huahuahua

attyfir said...

anak sapa yg ensem tuh..

farish izaryl @izreez said...

kelazz vast merah

HajahFizah said...

ermmm....copek2lah ekau kawen...lamo da den nak mkn nasi minyak ekau...hehe...jgn lamo sangat...kang lomau nanti...huhu...

HajahFizah said...

ni nak reply coment entry yang mana satu eak...byk sngt...ingat ekau sorang je ade blog...den pun ado tp biaso2 je...nak cito hal sekolah...hahah...

Hezesuze said...

pewwwiiiittt!!! pewwwiiiitttt!!!

clust!

malinasiam said...

stamnt ko
BERSEDIA ZAHIR DN BATIN
klasssssssss ko
woittt!!!
jgn lupo jemput aku

El-Zaffril said...

Cik Kiah: Saya kawen nanti pun nak merah putih

El-Zaffril said...

Danish: krim pun tetap malatop

El-Zaffril said...

Kak Ty: Sayo anak omak... hua hua hua

El-Zaffril said...

Rizz: Jenuh tu cari satu KL

El-Zaffril said...

Fiza: Jangan risau... tahun depan... insyaallah... tengah kumpul duit...

El-Zaffril said...

Kak Heze: Malu sekejap

El-Zaffril said...

Kak Ina: Mak aku tak bagi da skrg... aku kan blaja lagi... hua hua hua

I-sya said...

balun ajek ek emcee org kawen pun. wah kelas ar...awatla kita kawen dulu x kenal ko kan el kalo idak mau ku dpt emcee free. hiks! kelas ooo kaler putih merah tuh.. paberet kaler. kawen nnt xnk jmpt ker? wat muka x malu jup neh.

El-Zaffril said...

Acha: Tak ape... tunggu anak kau kawen... aku jadi emcee... hua hua hua... masa tu semua orang panggil uncle el... alah... comelnye nama

Bario said...

aduh...gaya dah lawa just backgorund kat toilet..terus gambar jadi spoiled....hehehehe