Tuesday, June 02, 2009

Mamat Babi Pukimak Macam Hanjeng

Semalam petang, aku siap-siaplah nak balik. Dah petang kan. Lagipun dah letih badan. Dengan tido tak cukup. Seharian pulak duduk kat kampus. Then balik kampung semua. Semalam pulak banyak benda nak settlekan.

Aku pun kemas-kemas la macam biasa. Then matikan lampu semua la. Off PC semua. Then aku pun tutup pintu. Mungkin terkuat sikit. Yerlah, almaklumlah dah penat. Tiba-tiba si Mamat Makmal lab sebelah aku ni boleh plak marah aku. Dia kata aku tutup pintu kuat sangat. Ingat aku ni bodoh ape. Takde la aku nak tutup sampai roboh pun pintu tu. Aku malas nak layan.

Anjing ni punya perangai aku rasa lagi mulia dari perangai kau tu la babi

Tuh dah satu hal, lepas tu aku keluar la main pintu building aku ni. Saja carik pasal dengan aku, dia kata aku hempas pintu. Weh, kau takde otak ke. Bukan aku hempas pintu la bongok. Pintu tu kan dia tutup sendiri. Lantak dia la nak terhempas ke ape ke. Yang kau bodoh sangat ni apasal.

Lepas tu dia kejar aku sampai luar. Weh, ni sudah lebih ni. Aku nak je naik tangan aku kat muka. Aku debik kau karang. Saja nak cari pasal dengan aku. Aku tak cari pasal dengan kau. Jangan nak cari pasal dengan aku. Ade nanti yang muka pecah aku bagi penumbuk.

Kalau kau nak senyum kat aku pun, muka kau macam lembu tersengih. Bodoh gila sial tengok muka kau macam ni. Lembu ni pun nampak lagi ikhlas senyum dari kau yang muka macam babi tu

Aku malas nak cari gaduh dengan orang tua. Budak tu budak PhD. Dah dekat 12 tahun dah buat PhD. Lantak pi la. Aku malas nak masuk campur hal kau. Tapi aku ingatkan kat diri aku. Jangan cari pasal dengan orang. Tapi kalau orang cari pasal dengan aku, nahas lah. Memang mamat ni saja cari pasal dengan aku. Dah lama dia cari pasal. Aku tak main la taktik budak-budak kau tu orang tua.

Aku dah dinasihatkan oleh seseorang jangan menumbuk orang. Hahaha, mungkin kau orang boleh fikir apa sebabnya. Aku teringin nak try. Nak tengok, boleh pecah tak tengkorak orang tu. So jangan cari pasal dengan aku.

Nota kaki: Ada nak rasa penumbuk sulung ni

11 comments:

Anonymous said...

hai..saya pengikut setia blog awak nie..sya kiut tau..mesti org tu berbangsa indonesia kan???pastu ade janggut sket kan..x bape nak tinggi..betul x..saya rase la

rizz said...

blasah je mmt tu haha sabo2!

Cik Wanie said...

walawei,
ada jugak org mcm nie kan,
adoilah....

setahu i,
u hanya akn main pintu bila "berbual" ngn i jer kannnnn,
urm...

ada2 saja kannnnnn,
ala,
kasi jer penumbuk sulung u tue,
pastu amik gambar,
n postkan kat blog u,
wakakakakakaka

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

ni betul2 marah ni..
sabar2 en el
ko pun dah tua
so jgn gaduh dgn org tua gak

amir said...

rilexs laa bro...
x bek maki2....
where's ur chastity ??

Anonymous said...

uishhh.. nie bunyi nyer marah tahap dewa... sabar2 yer pakcik... tak elok macam tu... mcm nie lah " kalau orang tu gila, jgn kita pun gila sama " biar dia bergendang, jgn kita menari sama" so kalau dia dah bergendang, mari kita bergendang juga... so layan je.... tak pun buat bodooo sudeeeh... peace!!!!

Cik Oren said...

pergh..marah bangat kamu yer incik zafril..Tentu angin puting beliung sudah pekene sama kamu..ekeke

nurul said...

salam,

wah abg zapril, lama x jumpa, tiba2 meletup kt blog nih... huhu..

sabar yer... Rasulullah SAW penah bersabda

"orang yang paling kuat ialah orang yang dapat menahan kemarahannya"

ayuh... kita doakan utk pakcik PHD tu, muga2 Allah lembutkn hati dia ;)

p/s: bila nk dtg melaka nih?? :>

El-Zaffril said...

Anonymous: pandai awak teka... kalau awak sangat kiut... misscall saya erk... (gatal gile)

rizz: Memula nak belasah... tapi kesian la plak... tak sampai hati la

Cik Wanie: Kalau la undang-undang kat Malaysia ni boleh I ubah... bukan setakat tumbuk... I bunuh je terus...

AiZouL tHe aBg keChiK...: Sebab tu aku malas dah gaduh dengan orang tua... gaduh dengan budak2 best sikit...

amir: Sikit je tu... tak banyak mana pun

Anonymous: Sebab tu la saya malas layan... tapi tak apa... ada ubi ada batas... lain kali saya balas...

Cik Oren : Juju... nak buat camne... dah dia cari pasal dengan saya... bukan sekali ni je... selalu....

nurul: Sebab tu la lepaskan kat blog je... kalau lepaskan kat dia... memang jahanam muka dia semalam....

||| PöJìé PööH ||| said...

sabor pak sabor..
kang terbang segala penendang kang!
penendang jawa!
hahahah!

El-Zaffril said...

||| PöJìé PööH |||: Nak buat macam mana jie... memang tengah marah....