Wednesday, April 22, 2009

Ambil Masa Berehat - Mengulor La Senang Cite

Tensen-tensen begini macam elok je kalau relaxkan diri kan. Tenangkan fikiran Tengok-tengok la tempat2 menarik yang boleh dilawati di fakulti. Lama dah aku tak rehat lama-lama. Rasa dah dekat berbulan-bulan gak la tak berehat. Ni kalau dapat picnic pun best gak.

So amek la keputusan hari ni untuk berjalan-jalan mempoyokan diri kat tepi tasek. Dekat fakulti aku ni ade satu tasek la. Tapi takde la komersial mana pun. Cuma banyak la ikan-ikan kat sini. Kalau tensen, kat situ la aku rehatkan diri kejap. hua hua hua

Tasek tu belakang bangunan ni la. Jenuh gak nak berjalan ke belakang tu.

Happy je bila berjalan kan. Tak pernah nampak pun muka sedih.

So snap a pic and have a break about 10 minutes

Hari ni sangat menyedihkan sebenarnya. Tapi aku tetap akan berusaha untuk gembira. This is my life. Aku kene usaha untuk bahagiakan diri aku kan. Kalau tidak siapa lagi.

Aku dah buat keputusan yang novel yang aku tulis tu akan mula di siarkan di http://novel17.blogspot.com pada jam 12.00 tengahhari 1hb Mei 2009. Skrg ni blog tu sedang ditutup untuk operasi membaik pulih. Dan akan mula di buka untuk orang ramai sehari sebelum tu ok. Hehehe sementara cerita dia sedang di baik pulih bagi kasi mantap gile. Hua hua hua

Nota kaki: Saya dah membuat keputusan untuk membuang dia jauh-jauh dalam hidup aku. Dan paling penting sekali. Aku tak akan menyesal atau menoleh kebelakang lagi. Penat menjaga perasaan orang tanpa pernah memikirkan perasaan aku sendiri.

2 comments:

rizz said...

kat upm ade tasik eyh hehe tataw la pulekk:p

amir said...

abg... nak blog tuh....
nak nak nak
abg nak buang saper???
sedey gak dgr...