Friday, April 24, 2009

Aku Rindu Texas La Weh

Walaupun masih dalam mood sedih. Masih boleh enjoy what. Life must go on. Kata Celine Dion My Heart Will Go On. Aiyak, apesal terkekuar lagu tu. Huhuhu. So pagi tadi temankan junior aku si Akmal. Nak keje kat Texas. Aku kene bagi moral support ma.

Rindu plak dengan Texas. Tadi terserempak la dengan few person yang aku rapat time kat Texas dulu. Aiyak, rindunya zaman aku muda-muda. Hahaha, sekarang ni dah tua sangat ke. Hua hua hua.

So kat sini aku attach la few picture yang aku snap masa aku tunggu Akmal interview.

Ni la guard house sebagai kenangan. Nak masuk dalam takleh. Dah takde authority dah

Bangunan opis aku. Huhuhu. Sejuk gile dalam ni weh

Ni Jalan-Jalan yang selalu aku lalui

Tengah merenung masa depan. Masih adakah peluang aku kembali ke Texas. Huwaaa. rindunya
Lepas tu aku dengan Akmal gi la Jusco Cheras Selatan. Kan ade J Card Day hari ni. Tidak melepaskan peluang. Akmal tinggal aku kat situ. So aku terpaksa la balik saing P-ja dengan Ami. Hua hua hua. Ok la kan. At least aku dapat shopping ape yang aku nak.

Jusco Cheras Selatan. Masya Allah. Ramai gilos orang

Muka happy je dapat ape yang dia nak

So lepas tu balik la rumah. Ape yang aku beli takyah la cakap. Segan, bukan ade ape sangat pun aku beli. huhuhu Kalau orang lain sure masyuk kan. Hua hua hua Aku ni dah tak keje. Nama pun student. Memang sikit je belinya.

Nota kaki: Esok malam nak berpoya-poya.

No comments: