Monday, November 02, 2009

Cabaran

This picture was credited to Mr. Azril Hanafi.

Banyak betul dugaan hidup ni kan. Macam tak percaya, makin hari makin banyak dugaanya. Tapi dah namanya pun hidup. Mesti ada dugaannya. Dah mati nanti lagi banyak la dugaannya. Mak Ai, takutnya.

Maaflah, lama tidak mengupdate. Tak banyak cerita yang mampu dikongsi. Boleh kata tak ada cerita yang hendak dikongsi. Hahaha, almaklumlah. Crucial moment right now. So kene work hard. By hook or by crook, end of this year kene siapkan project jugak. Tak kisah la, ape nak jadi pun.

Later will update some photo yang di ambil di Putrajaya and planning untuk buat photoshoot di Sekinchan bersama dengan Encik Azril Hanafi. Macam ala-ala cite Nurqasih. Tepi sawah bendang semua. Adeh, kene menjadi rajin untuk sesuatu yang kita minat. Sebab semua ini adalah permulaan. Sape nak jadi model sila lah angkat tangan ye.

Sekarang tengah sibuk gila babas dengan persedian pre-viva. Adeh, cuak dah ni. Huhuhu. Wish me luck for pre-viva. (Risau kene hentam dengan supervisory committee)

Anyway, untuk semua student IPTA, tidak terlambat rasanya nak ucapkan good luck for your Final, for uniten, good luck for your new semester. Anyway rasa teruja sangat nak mengajar di Uniten. Hahaha, tak sabar. Hope dapat la the new contract. Really love it.

Nota kaki: Pandang-pandang hati berkenan

6 comments:

Anonymous said...

yer...cabaran ada dimana-mana..jadi tabahlah untuk menghadapinya..gud luck utk project master..hehe

syaf said...

wah x sabar nk ngajar..x boley tahan
ayat kau..

babe, standard r idup memang cam 2...depends kat diri gak nk control mende ni sume

attyfir said...

gud luck for ur for pre-viva

El-Zaffril said...

Hani: terima kasih... rajin betul awak masuk blog saya yerk....

El-Zaffril said...

Syaf: Takde rezeki la sem ni

El-Zaffril said...

Kak ty: Tq tq tq