Monday, November 16, 2009

Alpha Workshop

Sempat juga dalam kesibukan menghadirkan diri ke Alpha Workshop. For DSLR sony user. The good thing of this program was, bukan apa, dia ajar features on DSLR. Bagus juga. Banyak belajar. Perancangan bulan depan nak join lagi.

Nanti ada kesempatan nak ambil gambar pre wedding adik. Di mana tak pasti la. Yang penting aku la yang kene ambil kan.

Hari tu Kak Ina ada tanye, kenapa blog aku ni suram je. Bukan ape. Aku malas nak update. hua hua hua. Serius malas. Sebab banyak bende nak kene buat. Hati sedang gembira, sangat gembira sangat-sangat. Dan sangat bersyukur. Alhamdulillah.

Nota kaki: Rezeki ada di mana-mana, asalkan kita berusaha, insyaallah...

10 comments:

syaf said...

tu ler...kaw slalu sgt x update...
kaw masukkan je lah ape2 pown...
ni idak..senyap jo

EdwarD FirdauS HaikaL said...

ye ke....
macamne nak tahu yer?sebab fird pown guna alpha sony gak....

boleh bagitahu info???pliz pliz pliz...

Hezesuze said...

bila nk wat photoshoot ngan akak??? heheh

attyfir said...

bakal photog yg berjaya ..insyallah..

malinasiam said...

yang oiii
bile ko nak den jadik model berbayor nie

El-Zaffril said...

Syaf: Takkan nak lepak kedai mamak di ngorat awek sebelah meja pun nak masukkan dalam entry kot... yang mana aku rasa menarik je aku masukkan...

El-Zaffril said...

Fird: nanti El bagitau kalau ade workshop lagi...

El-Zaffril said...

Heze: After the wedding bleh tak akak?

El-Zaffril said...

kak ty: Terima kasih mendoakan yer... hua hua hua

El-Zaffril said...

Kak Ina: Aiyo... kau nak jadi model berbayar... hahahahaha... tahun ni semua free la