Saturday, November 21, 2009

Majlis Makan Malam Scored 2009

Hari Isnin lepas, berlangsung pembentangan kertas-kertas penyelidikan. Bukan aku la yang bentangkan. Aku tak siap lagi research aku. So ape yang aku nak bentangkan. Bentangkan badan aku bleh?

Memandangkan member2 aku tak dapat nak pegi majlis makan malam. So aku dengan member lab aku Taufiq la datang melantak. Alhamdulillah. Melantak memang banyak. Hahahha. Memang patut pun semua orang cakap aku makin gemuk.

Ni la Taufiq, tak sabar kami mahu makan kambing panggang itu.
Antara makanan yang aku ambil.

Ni nombor cabutan bertuah yang ada di Meja Kami

Dan aku syukur, sebab bertuah pada malam itu

Aku makin gemukkah? Tak timbang lagi berat dah naik ke belum.

Ada orang kata aku makin berisi. Hurm, memang sedikit berisi. agaknya la kan. Umur pun semakin meningkat. Hati plak makin senang. Apa lagi, naik la berat badan. Aku syukur dengan apa yang telah dikurniakan. Amin...

Nota kaki: Bila kita luahkan, kita akan rasa lebih baik.

8 comments:

syaf said...

same r aku pon dah gemok wey...

alamak daging kambing panggan...lame udah tidak makan...nk sikit

Hezesuze said...

ishh akak tgok cam dulu gak jek...muhahahaha

tp okler hati da senang kan bdn pun gemuk arr...ok wat tp jgn smpai gemuk cam kuman ku2 tu udahle....huhuhu

i like ur stail & kebotakkan ko tu EL....huhuhuhu

momguess said...

den mmg peberet kambing yg xsuka mandi tu
bab2 gemoks ni den sensitip ni
tapi den xsedar diri, makan dan terus makan
den jumper ko 28hb feb iyo
lalalla

farish H said...

kambeng panggang ke tu

El-Zaffril said...

Syaf: Aku tengah on diet la bro

El-Zaffril said...

Heze: takkan la aku nak gemuk sampai macam tu... kene jaga cutting... kalau idak... tak muat baju pengantin nanti

El-Zaffril said...

Kak Ina: kau nak tart tu sekali ke?

El-Zaffril said...

Farish: a'a... kambing panggang... nyum nyum