Thursday, February 19, 2009

Malas

Sejak akhir-akhir ni saya agak malas nak menulis apa-apa tentang diri saya. Sebenarnya diam-diam saya berisi. Bukan semakin gemuk. Badan saya semakin kerempeng ada la. Hahaha, mungkin sebab cuaca tak berapa elok (Apa kaitan dengan cuaca pulak).

Saya tak adalah terus duduk diam. Saya sedang menulis sebuah novel. Dalam novel tu saya bukan la watak utamanya. Hahaha. Tapi adalah saya cedok sikit-sikit kisah hidup saya. Haha, tapi tak lah semua sekali.

Kalau nak tau, pioneer geng sayap pun ada gak. Tapi watak takde la besar mana. Hahaha. Insyaallah paling cepat publish pun bulan 4. Ok ke. Saya bukan tak nak publish awal-awal. Takut nanti stuck. Novel yang dulu pun stuck.

Tak apa la. Saya buat slow-slow. Tapi yang pasti. Saya akan publish. Few chapter dah siap sebenarnya. Prolog pun dah siap. Tapi tengah tunggu the best time nak publish ni. Hurm nanti saya announce kalau nak publish dah. Hahaha

Lagi satu, team rocket. Skrg ni saya sibuk sikit. Mungkin next month baru buat 1st gathering. Tak kisah la bape orang yang bleh join pun kan. Hahahaha Maybe 21 @ 22hb mac ok. Tempat akan dikonpemkan kemudian. Hehehe

Till then Wassalam.

Nota kaki: I just want to be happy. As happy as I can.

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nak otograp kt kulit novel leh ? ;) keke

farish izaryl @izreez said...

wah3 da jd novelist kanzz

cik PELANGI . said...

before publish ; bg ogy bace novel tuh dulu eyh !:)