Sunday, February 08, 2009

After the raised of petrol

Masa memula aku dapat email ni. Aku rasa macam pelik plak. Apa punye email da. Tak sangka siol. Ada gak yang sanggup berjimat cermat tahap gaban trek potong 2. Huhuhu. Tak caya. Tengok all the picture yang aku upload.

Naik ramai-rami ni tak tersepit ke kau punye tu. Nanti mandul baru korang tau

Sian kat makcik ni. Uncle, tongkat sikit, untung2 dapat bini baru

Gambar yang ni aku tak pasti ape motifnya dengan kenaikan harga petrol

Zaman sekarang ni. Macam2 boleh jadi transport. Hahaha

Weh, gile gempak. Pakai camry tu

Teknik yang menjimatkan juga ni

Tugas lori sudah di ambil oleh basikal

Lain kali pakai la kondom beb. Takde la anak kau ramai macam ni. Tak la penuh moto. Wakakaka. Pandai nasihat orang. Diri sendiri besok tak tau

Yang ni lagi mantap. banyak gile bini dia. Wakakaka. Korang caya tak tu bini dia. Gile power. Camni ok gak kalau kawen banyak2. Tapi dalam Islam bleh 4 jer la dalam satu-satu masa

Weh, buat ape. Seswatu sangat tau

Aku: Anta cucu ke pegi sekolah?
Atok tu: Takde la. Anta anak...

1 comment:

farish izaryl @izreez said...

hahahhhhh lucu nyerrrr