Tuesday, February 03, 2009

Don't look other girl in front of your wife

Dapat email ni terasa lawak plak kan... ape taknye... gatal sangat si DB ni pi tengok pompuan lain... Mari kite tengok ape yang berlaku...

Memula si Beckham ni usha la minah cheerlady ni... dah la sexy kan... ape taknye... sedap bau lauk tu... cantik and sexy plak tu...

Mata dia tak menahan... kat bontot minah tu jer... korang perati sikit... betul tak???

Si Victoria pun perasan la laki dia dok usha si minah cheer ni kan... ape lagi... mula la menyirap...

Mula la si Vic ni merajuk. Ha Beck, sape suh pi usha pompuan lain. Dulu dah kecoh scandal kau dengan sape ntah. Aku pun tak hengat

Ape lagi. Pegi la pujuk bini kau tu... takkan surrender kot... Haiya....

Nota kaki: hebat betul paparazzi ni... gambar camni pun diorang bleh dapat... hebat2...

2 comments:

rizz said...

haha klakanyer! tp best tgok reaksi vic ni..hangen jeh hehe

myZone | When Anuar opens to public said...

wakakakaka :p