Monday, February 09, 2009

Friendly Lizard

Ada sesetengah orang geli pada cicak. Huhu, tapi aku ok je dengan cicak ni. Sebab kalau aku jumpa. Tak pk panjang, amek gelang getah and bunuh jer. Tak kira la cicak kecik ke, cicak besar ke.

Tapi iguana ni comel gak. Tapi tak pasti la sama ada dia plastik (palsu la maksudnya) ataupun tulen (Aku ni tulen ye - Iklan sekejap). Wakakak.

Mana satu jantan mana satu betina. Yang budget cun tu konpem la betina. Yang jantan, budget ade 6 pax la. Ops ops ops. Terlepas cakap 6 pax plak. Ops ops... isk jari aku ni

Jangan la kangkang sangat. Mau beb

Pantang tengok pompuan. Gatal!!!

Tuan dia nak buat photoshoot

Yo yo ow je. Posing budget maut gile la tu

Pantang betul dengan pompuan. Kimek

Sama jer macam tuan dia.

Aku suka gambar dia je

Suka la tu geli-geli

Budget pemes sampai hollywood

Pompuan ni satu. Ngandung anak cicak baru tau

2 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

wahh..cant believe a reptile can be dat cuteeee.....

tokley blah posing..
nway..love dis song too..

slama Tuhan masih mengizinkannn~~

rizz said...

ni kategory ape erk menatang tuh..lupa laaa