Friday, April 11, 2008

GMBees in action

Bismillahirrahmannirrahim & Assalamualaikum

Actually tadi ade aktiviti badminton. Antara yang menghadirkan diri Aku, Enol, Herol, Bro Ros, Bro Ndn, Shafiq, Sepul (tak ingat nama dia, main tibai jer), kawan dia dan jugak topeq.

First of all, aku nak komen sikit rambut mamat ni. Bile keje rambut dia sisir tepi. Bile main, pergh. Tak menahan tuh. Trojan hair. Hahaha atas alasan mengurangkan rintangan angin. Aiyak. Tak ape bro, Biar tua tapi berjiwa muda. Keh keh keh Tapi smart ar bro macam ni. ape kata kau gi keje macam ni gak. baru kalah enol. Tinggi rambut dia tak sampai setengah inci pun. betul idak. Baru la ternganga semua PO tengok. Keh keh keh. Ganteng bangat ini sudah. Mesti dia komen macam tuh. Tak ape bro, cantik menarik kau memang tembam. Wakakakakka

Memula aku nak korang teka 8 kaki ni hak milik siapa. keh keh keh. Menarik tak.

Lepas dok sibuk amek gambar tuh. Kene marah plak dengan Bro Ros. Dia suh aku main. Aiyak aku dah la lama tak main. pastu main dengan geng kaca mata (Aku dengan enol). Memang kalah walaupun Racket harge RM160. Aiyak. Buek malu jer. So kite tengok Bro Ros marah dulu. Hahahhaha. Bro, pose marah sikit...

Pastu aku ape lagi... angkat kaki... pow racket dan main penuh bersemangat. Takut tuh tengok muke dia yang tengah hangin satu badan. Dia down kot minggu ni. Aiyak.

Then main dengan penuh bersemangat. takut wooo tengok muka dia. Aiyak. Bile tengok mata dia yang terjojol macam nak terkuar. pastu misai dia tuh. Tambah dengan janggut. Pastu dengan rambut sekali. nampak ganas gile. Nice ar bro. Keep up the good work. Gua akan sokong lu punye tournament badminton nanti.

So aku pun start la membuka aksi. Hiyak... kau tengok bro... gempak tak kitorang main....



Tapi aksi enol memang tak bleh blah. Mantap macam tuan dia. aiyak. Enol, sowi aku lah punca kekalahan kamooo (terima jer). Mantap aksinya bersama Herol. Sorry tak jelas sangat.
So setelah penat main dua jam, jam pun sudah menunjukkan 12.00 tengah malam. Kitorang pun balik. Tapi sebelum balik. Bro Ros sebagai Ketua badminton mengutip RM9 seorang sebagai bayaran Shuttle cock dengan sewa court. hahahahha Ok bro. Jom kite balik

No comments: