Friday, October 17, 2008

Gemuk oh Gemuk

Hari ni aku decide untuk bercuti sehari dari puasa 6. Sekali cuti banyak pulak makannya. Pagi pukul 10.00 Beb belikan nasi lemak. Pukul 11.00 pagi keluar makan dengan Dr makan nasi. Then petang lepas Solat Jumaat plak, Syafiq belanja aku makan KFC.

Pergh, banyak gak aku makan. About 5 jam makan 3 kali. Haiya. Macam ni mana la aku tak gemuk. Aku sekarang semakin gemuk. Tapi misai dengan janggut tetap maintain. Bak kata Abg Udin, "Botak di atas, berjanggut di bawah". Lawak sungguh Abg Udin. Padahal baru darjah 5 tu.

Si Shafiq ni aku tak kenal sebenarnye. Haha, bukan blind date ok. Dia ni ex student Dr. Dia dok ajak semua orang makan. Tapi semua orang taram tak layan. Dia ajak Dr. Dr kata dia kenyang. Ajak P-ja, dia mood tak baik (sebab keypad laptop dia terumpil). Si Beb pulak bagi alasan dia petang ade Lab Session. Huwaa... then si Shafiq ni offer la kat aku. Aku cakap, tak apa la. Sebab aku tak kenal kan. Malu ler. Lagipun ade parent dia semua la.

Then Dr cakap. Semua pegi. No excuse. Wallaaa weh... Aku pun terjebak sekali walaupun dah kenyang. Tapi orang jawa cakap, jangan tolak rezeki. Tak baik. So makan je la. Tapi habis gak 2 ketul ayam. Haha malu nak makan banyak-banyak.

Petang anta Fiza gi Pudu. Tak pepasal sampai pudu. Haha, padahal dia nak suh anta kat komuter Serdang je. Haha, tuh la. Tak cakap awal2. Kan dah sampai Pudu. Aku dah la memang selambe kodok drive.

Tu pun dia nak ajak aku makan dulu. Aku cakap, tak ape la fiza. Lain kali. Aku dah kenyang. Banyak sangat aku makan. Hahaha

Malam tido awal. Ngantuk. My sayang plak tak reply SMS. So tak apa la. Dia busy kot. Adeh.

Nota kaki: Love is something towards feeling. When we feel that we have meet the person which we miss a lot, we get jealous, we try to look and meet them everyday, actually you are in love with them. Everyone should have one, and you will find them one day.

No comments: