Thursday, November 22, 2012

100 Plus Passion Run 2012 (12km Sunrise)

Hari ke dua, lepas subuh terus gerak ke East Coast Park. Adi menginap di rumah aku. Btw rumah aku ade dua bilik tamu. Sape2 nak datang tu silalah singgah. Haha lepas solat subuh terus bersiap-siap. Umar boleh plak bangun time tu. Terus melekap kat Baba dia. Macam tau-tau je nak kene tinggal. *Dey Umar, Cepat sikit kasi besar, nanti Baba bawak lari sekali*
Pose sebelum lari. Tunjukkan jempol Adi. Yeah! Jempol
anda memang sangat seksi Adi.
Sebenarnye aku pun tak paham apa yang aku cuba lakukan.
Sila abaikan peha yang semakin menggajah itu.
Gerak dari rumah dalam pukul 6.00pagi, tiba di East coast park jam 7.00pg. Alamak, camne ni. 8.30pg baru nak lari. Hamek ko, naak buat ape kat pantai tu. Habis kuat pun tengok awek2 piknik tepi pantai with hot pants. Nais kan. *scan bar code dosa, "Bape banyak dosa hari ni bang"*
Trend AYK sangat. Feeling ko kan Adi.
8.30pg barulah Flag off. Hamek ko, hari dah panas. Sekarang ko tak tahu siang awal ke Jeprel. Ha, rasakan kepanasan dunia. Hamek ko. Hamek ko. Lari awal-awal tu ok je. Almaklumlah, 12km je. Sekali masuk km ke7, kaki dah buat hal. Memang sumpah takleh nak lari. *berjalan sakan ko kan, padahal cuci mata lebih, tepi pantai, untunglah scan barcode bebanyak kat negara orang*
Sejak peha I membesar ni, I segan nak ambil gambar bebanyak
Haha, mampos kene kutuk. Adi sedih waktu ni, sbb baju hijau
ni dah abes. Kesian dia, tak ape Adi, tahun depan lari laju sikit
Kalau nak tau, aku memang super lembap la time tu. Nak habiskan 12km amek masa 1jam 30min++ (tak tengok lagi official time waktu tu). Wei, ko dah kenapa Jeprel? Semalam punyalah power siap memecut di akhir garisan kepoyoan? Kaki sakit tu alasan ko kan? Kan? Kan? (baca style coach marah). Meleleh airmata aku tengok timing yang super duper cam haram. 
Good pose Adi, Good job. Tahun depan kite lari kat sini lagi.
Yeah. Btw, aku punye finishing picture takde. Sebab muka
macam Mr. Bean. #Kbai
So official result released

El Zaffril a/j Kay Alias

Nationality: Malaysia
Race Category: 12KM MENS OPEN (SUNRISE)
Nett Time 01:37:15.75
Gun Time 01:37:28.10
Rank 288


Adi Yuseri
Nationality Malaysia
Race Category: 12KM MENS OPEN (SUNRISE)
Nett Time 01:38:49.25
Gun Time 01:39:01.40
Rank 308

Nampak tak di situ aku hampir dikalahkan oleh bestie aku sendiri. Ceh, macam ko tak pernah terkencet ditinggal Adi kan. Pooraah! *tonjol dahi* Ok. tetap nak berlagak yang aku masih kat depan Adi. Haha, ko tengok lah nanti, bila peha Adi dah kecik. Konpemlah dia tinggalkan ko. Berangan je lah ko dengan kaki panjang ko tu.

Nak dijadikan cerita, sesiapa yang join dua event, (Kire sundown campur sunrise) distance yang kita lari tu akan di total up kan. Mampu boleh pause-pause rehat macam tu. So macam aku dengan Adi, 9km+12km. Hamek! terus half marathon. Mampu? Tengoklah total timing kitorang. *Hey Jeprel, ko ingat personal best sangat ke kalau campurkan dua time tu. Berangan lebih la ko ni Jeprel.*

El Zaffril a/j Kay Alias

Nationality Malaysia
Race Category 9KM (SUNSET) PLUS 12KM (SUNRISE) MENS OPEN
Nett Time (DAY1) 00:56:08
Nett Time (DAY2) 01:37:16
Total Nett Time DAY1 + DAY2 02:33:23.60
Gun Time (DAY1) 00:56:36
Gun Time (DAY2) 01:37:29
Total Gun Time DAY1 + DAY2 02:34:03.95
Rank 115


Adi Yuseri

Nationality Malaysia
Race Category 9KM (SUNSET) PLUS 12KM (SUNRISE) MENS OPEN
Nett Time (DAY1) 01:05:55
Nett Time (DAY2) 01:38:50
Total Nett Time DAY1 + DAY2 02:44:44.10
Gun Time (DAY1) 01:06:23
Gun Time (DAY2) 01:39:02
Total Gun Time DAY1 + DAY2 02:45:23.85
Rank 159

Tak apelah markonah, nanti cuba lagi. Balik dari lari, makan di Zam-Zam (maaf tiada foto bukti). Tapi sebelum tu mandi di Masjid Sultan depan Zam-Zam. Habis tu pergi Mustafa, Cari apa? Cari... biarlah rahsia. Hahaha. Esok la aku tulis pasal Mustafa. Kang satu entry aku tulis semua benda, bukan ko baca kan. *Jeprel, ko ni berangan macam ada sejota reader ko kan. #piattelinga*


Nota kaki: Kalau korang tak paham dengan nombor-nombor tu. Tak apalah. Sebab aku pun tak paham sebenarnye. Kbai

No comments: