Thursday, September 13, 2012

Indah

Lama tak mengupdate blog, rasa janggal mahu menulis momen momen indah (pekup mulut). Jujur, saya sungguh senang mengupdate status-status muka buku ataupun bertweet-tweet. Blog saya sudah tidak seindah dulu. Teman-teman hanya mengikuti kisah saya di FB.

"Takkan tak mahu update blog. Sayang pula terbiar macam tu."

Aku tersengih. Tidak ada jawapan untuk soalan itu. Antara ya atau tidak. Antara mahu terus membiarkan blog ini begini atau di tulis dengan kisah-kisah hidup saya.

Jujur, sejak berpindah ke selatan, saya kurang aktiviti dan kurang bersosial. Masa saya banyak saya habiskan dengan keluarga. Selain dengan cerita memasak dan berlari, saya mula aktifkan kembali menulis. Sesuatu yang saya minati sejak dari sekolah.

Umar
Inilah permata hati saya, Umar namanya. Baru 9 bulan. Alhamdulillah, sihat hendaknya sentiasa. Saya pula, semakin sihat kan?

Hari ini, saya mengambil keputusan untuk menghubungi sahabat lama saya. Sudah lebih setahun setengah tidak berhubung. Saya speechless, dan entry ini juga speechless sepertinya. Apapun belum terlewat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya dan Mohon Maaf atas segalanya.

Nota kaki: Saya dah invite isteri saya untuk menulis bersama. Harap kalau saya tak update, dia akan update. Harapnyalah...

5 comments:

Faizal Sulaiman said...

umar zafri nanti dah besar, pakcik kenalkan ngan anak perempuan pakcik ye :)

shahirahkhairudin said...

ye kakak dukun. tolonglah hapdet. nak harapkan babahnya si umar ni bersawanglah hendaknya.

btw, along ni awet muda la. dah jadi bapak orang pun remaja lagi gitewww

Zai Zamree said...

comey dua2...hak3 :p

Unknown said...

saya terkena panggilan hangit,
bongok!!!!!!

mama tisya said...

kejap je dh 9bln..lpsni dh bole jln berlari makin kurus ler el kejar anak...heheh

**novel adam & hawa tkyh review la..google je:-p