Saturday, September 15, 2012

Gathering SMKPB

Sebahagian dari mereka yang datang
Pada hari raya ke empat, saya telah membuat satu perjumpaan ringkas dengan sahabat-sahabat sekolah lama saya sewaktu tingkatan 1-3, (saya bersekolah di tiga buah sekolah menengah). Argh, seronok betul saya akhirnya keinginan hendak bertemu kawan-kawan lama menjadi kenyataan.

Walaupun jumlah yang datang kecil, tapi hati saya sangatlah besar menerima kehadiran diorang. Yang pasti, semua yang datang sudah berkeluarga. Alhamdulillah, senang hati saya melihat sahabat-sahabat saya berbahagia.

Terima kasih kepada mak saya yang mengizinkan saya menggunakan rumahnya untuk dijadikan tempat perhimpunan kami. Terima kasih kepada yang membawa makanan tambahan. Haha kenyang gila.

Nota kaki: Kalau ada rezeki, tahun depan ketemu lagi ya.

No comments: