Tuesday, September 18, 2012

Panggilan Hangit ke Wedding Planner di Kedah

Hari Khamis, 13 September 2012 pada jam 9.30 pagi

Aku: Hello, boleh saya bercakap dengan Cik Siti Nor Salwani Abd Ghani
Mangsa: Ia, saya bercakap.
Aku: Saya Kamal dari CIMB, Bangunan Tuanku.
Mangsa: Ok.
Aku: Saya nak mengesahkan mengenai pinjaman perniagaan Cik sebanyak RM50,000
Mangsa: Eh, Saya tak ada buat pinjaman.
(Yes, dia dah gelabah)
Aku: Borang Cik dengan salinan kad pengenalan Cik ada pada saya ni. Pinjaman ni untuk memperbesarkan perniagaan SNS Anggun.
Mangsa: Ya, itu saya punya butik. Tapi saya tak ada buat permohonan pinjaman pun.
Aku: Tapi Cik, Ini ada borang permohonan dan amoun sebanyak RM50,000 berserta dengan salinan kad pengenalan Cik sekali
Mangsa: Betul, saya tak ada buat permohonan pinjaman.
Aku: Kalau macam tu saya nak buat apa dengan borang ni.
Mangsa: (blur)
Aku: Tak apalah Cik, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin ya Cik
Mangsa: Haaaaaa!!!
Aku: Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin
Mangsa: Siapa ni?
Aku: El
Mangsa: KURANG HAJARRRR!!!
Aku gelak-gelak je. Hahaa

5 comments:

mama tisya said...

itula ada bc cikwanie ckp el wt panggilan hangit sbr je la

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

mesti mangsa hanggit gile ni hehehhe

Z@i Z@mR33 said...

kesian cik wanie....msti gelabah gilerrr

Eazy Izzuddin said...

hahahahaha
siot ..
sian cik wanie kite hehe
xD

Sal Wanie Ghani said...

u mmg bengong,
mencik!!!!!!

sampai ati u kan,
mau berpeluh i tau dak!!!!!!!
(wpun masa tue dlm kereta yg ber"EKON" ok,

bluek:P:P:P