Friday, September 14, 2012

Cerita Raya Saya

Cerita raya saya biasa-biasa saja. Sama macam oranglain juga. Ada yang indah, ada juga yang kecewa. Ada yang menyakitkan hati gak kan. Tapi semua indah-indah belaka. Walaupun dah agak lambat, tapi tak mengapalah.

2010, Aidilfitri terakhir saya secara solo. Memang super enjoy. Keluar rumah suka hati, balik rumah suka hati. Berjalan sakan. Serius, saya seronok dan puas hidup sebagai seorang bujang. Masa tu la bujang.

Adik ipar, adik saya dan saya yang gila-gila (sumber 2010)

2011, Aidilfitri pertama bergelar suami. Jujur, saya nerves. Ingat menikah je nerves. Ingat malam pertama je nerves. LOL. Aidilfitri pertama bergelar suami memang mendebarkan. Ialah, dulu lain sekarang lain. Dahulu bujang sekarang dah kawin.
Inilah isteri saya, haha (sumber 2011)
2012, Aidilfitri tahun ini sungguh lain. Saya sudah bergelar seorang ayah. Yer, sudah lama saya tak update tentang diri saya. Saya sudah bergelar ayah kepada seorang anak lelaki. Doa untuk memiliki anak sulung seorang lelaki dimakbulkan. Kenapa saya nak anak sulung saya lelaki, biar Allah sahaja yang tahu.

Di rumah grandmother in law. Maaf
dengan batang penyapu itu

Just the three of us, Salam Aidilfitri
2013, Aidilfitri tahun depan bagaimana pula ya. Nantikan, kot-kot la beraya berempat pula kan. Tapi kalau di Salam perantauan achaner. Mesti nangis guling-guling. Ok, still a very long way to go.

Nota kaki: If you don't have nice word to say, just say 'thank you'. So, terima kasih

6 comments:

Edy Ramanov said...

hehehe. insya-Allah. ada rezeki, el akan berempat pulak okey.

atty's said...

salam aidilfitri jugak utk el..walupun syawal dah sampai dipenghujung.andai ada salah dan silap ..harap di maafkan ye.

wah, makin meriah.dan ada boiboi..mana tau tahun depan ber4..lagi meriah..

mama tisya said...

sbr je la gmbr 1s tu nasibaik tk wt camgitu dh raya baru2 ni..hehehe

Sidratul Muntaha said...

wah kau..
happy sudah..
*delivery boleh.mcm bese la.poslaju
ikut berat..
jenis2 yg boleh dipos:
marble cake
moist choc cake
brownies.
muffin and cupcake without icing
ehhehe

Gieyana said...

sweet pics first tue..mmg gila2 remaja..aperpon selamat hari raya..:-)

Z@i Z@mR33 said...

suka pic 2010 tu...hahahaha...mmg gila2 pnya style