Tuesday, April 20, 2010

Pencuri Kejang Bontot

Ni aku tak puas hati ni. Kete member aku kene pecah time gi kenduri kawen Anas dengan Salmi. Cipanzi taik idung betul la sape yang keje pecahkan kete member aku ni. Kalau berani mai tunjuk muka. Aku hempuk muka kau. Cipan kering.


Kepada pencuri itu, aku doakan kau kejang bontot 40 hari 40 malam. Padan muka kau. Sape suh mencuri. Korang semua tolong doakan sekali. Hahahahah

Nota kaki: Moto rempit aku dulu pun penah juga kene curi partnya. Tak sempat nak doakan depa kejang bontot. Hahaha

4 comments:

momguess said...

huh!!!!
knp ko doa kan cam gitu
doa yg lagik teruk xblh ker

Hezesuze said...

aiks kt rmh org kawin pun nk curik gak ke...aduaaiiii kalo da nama pencurik kan....

kete adik akak pun kene pecah dpn rmh lagik...

El-Zaffril said...

Kak Ina: Kalau doa dia takde bontot sian pulak dia nak berak nanti

El-Zaffril said...

Kak Heze: Jenayah sekarang di mana-mana... bila-bila masa