Thursday, April 22, 2010

IEEE Dinner

Unplanned, So cari je baju kat drawer baju, dapat la macam ni. Main tibai je weh. Mix and match. Sebelum pegi tu tatau la nampak camne. Macam huduh je sebab main cekau je. Hahaha

@Registration counter

Ok, cerita betulnya. 6 march hari tu. Aku pegi IEEE (UPM) Dinner. Sajalah, lama tak melaram katak (Sebeb theme merah putih). Ni pun my student yang ajak. So layankan je la. Hahahhaah (Sape yang nak buat prom, bagitau, aku nak join)

Student 3rd Year, student aku gak

Buat kat kelab tasek putrajaya. Best la, aku enjoy la gak. Teringin nak perfom time tu. Tp di sebabkan kondisi muka yang masih senget benget. Takleh la nak perform. plus dengan kondisi kotak suara yang belum mampu melemparkan suara sebaik faizal tahir (berangan) so kuburkan niat tu.

Bersama student aku yang paling nakal

Masa menerima hadiah ape ntah. Tak ingat

Sekali dapat cabutan bertuah da. Lepas tu dapat King of the Night. Cipan, baru ingat nak low profile, jadi jurukamera je. Sekali dapat hadiah plak. Terus malu 4 saat (Padahal dalam hati suka gila babas tu)

King of the Night and Queen of the Night

Memang enjoy malam tu. Suka sangat-sangat ni. Yer lah, dah la dikelilingi gadis-gadis ayu. Dapat cabutan bertuah. Lepas tu dapat pulak best dress. Hua hua hua. Murahnya rezeki aku blaja. Hahahaha

2 hadiah malam tu weh.

Nota kaki: Looking for Master of Ceremony? Do not hesitate to call me ya

2 comments:

Zai Zamree said...

tahniah2...btuah bdn...

El-Zaffril said...

Cik Zai: rezeki murah... hehe