Friday, December 21, 2012

Standard Chartered Marathon Singapore 2012 - Race Kit Collection

1 December 2012, (MasyaAllah, nasib baik masih tahun ni. Ko dah gile ye Jeprel. Nerves End of the day le tu). Seorang berangan bujang *aku le tu*, dan 3 orang lelaki bujang *memang sah2 tak kawen lagi* telah mengambil peluang ke Expo Hall Singapore untuk mengambil Race Kit kaedahnya. *Bengong la ko jeprel. Dah la hapdet entry lambat.*
Walaupun ko sesat, tetap nak feeling2 kacak jugak
Setelah kesesatan di Singapura selama hampir dua jam. *aku lah drebar yang menyesatkan itu. Dari SLE, masuk TPE, last2 patah balik pergi BKE dan masuk PIE. Jauh benor, macam perjalanan ke Kedah dah jauhnye. Tapi dari Penang la.* Kami sampai ke Expo Hall, tempat macam lebih kurang PWTC la. 
Abang Lan yang masih kacak dan bujang
Ok, saya bersama seorang bujang dari Segamat, Abang Lan dan 2 orang bujang dari Kuala Lumpur, iaitu Abang Roll dan Abang Ford. *Nama macam omputeh dah.* Sorry tercarot. Haha, ok, mereka semua memang abang2 pun. Aku paling muda in the team. *nak jugek ko kan jeprel. Cepuk kang.*
Abg Rol, Abg Ford and Me yang paling muda
Gitu ko kan, berangan tak sudah
Tapi serius rugi, sbb aku bawak duit beberapa dollah je. Jadinya tak jadi shopping spender. Huwaaaa. Stress, promo banyak gile kot time tu. Tak ape la. Takde rezeki. Ok lah. Race Kit dalam dia tak bape meriahpun. Standard Chartered la katakan. Tapi aku boleh katakan Running Vest dia paling cantik aku terima setakat ni. Material dia best la. Ok, enjoy the pic la. Kbai.
Cantik kan vest tu. Rasa macam nak mintak lagi je
Ok, I'm crazy. Yer, aku gile. Gile bermarathoning. Hahaha dah minat, nak buat camne. Selagi boleh, aku lari je la. Bukan lari dari rumah ok. Hehe. Wife skrg pun dah mula berjinak2. Rasanya kene cari maid sorang ni. Nak jaga anak di kala kelarian kami. Sekian.

Nota kaki: Abang Lan, saya cilok gambar erk

No comments: