Saturday, December 25, 2010

Jemputan Ke Majlis Persandingan Saya

Nak jemput kalian datang rumah ye. (Padahal dah lama nikah, baru nak buat majlis. Hehe)

Tarikh: 25 Disember 2010
Masa: 10.00pagi hingga 5.00petang (Lambat pun tak apa)
Alamat: 154, Kampung Sungai Bagan Darat, 83100 Rengit, Batu Pahat, Johor.
Menu: Nasi Beriani InsyaAllah

Map ke rumah saya

9 comments:

atty's said...

sala mel..maaf ye , kty tak dpt dtg lah ..kena balik kg bawak mak ade kenduri kat kg..

apapun kty doakan semoga semuanya berjalan lancar ye

Hezesuze said...

sory sangat2 uols...akak tak dapat attend ur weeding kt jb coz ada catering...akak dengar ko nak buat makan2 kecik kt KL so insyaallah akak terjah huhu

momguess said...

der,
sory lah xdapat hadir
sory sesangat

Hantu Ulam said...

tahniah abg zafrill..

Cik Z@i Pen@nG said...

tahniah...
insyaallah klau cik zai n family ke umah abg di Rengit...cik zai terjah...

Cik Wanie said...

Salam el,
tahniah CW ucapkan ....:)

Z!eMr3j@B said...

akhirnya..taniah,
mengakhiri zaman bujang..
setelah beberapa episod cinta telah di entry kan.TANIAH sekali lg.

semoga kekal ke akhir hayat dunia dan akhirat..

Z!eMr3j@B said...

taniah Bro....selamat berumahtangga dan memikul tanggungjawab sebagai suami..semoga menjadi suami yg soleh dapat membimbing isteri dengan baik..insyaALLAH..

eddy syrol said...

tumpang lalu tuan tanah...nak promote sikit boleh? heheheh

follow la my blog kalau sudi ye..sape2 la kat sini

http://pena-pujangga.blogspot.com

dan

http://eddysyrol.blogspot.com

thx ya...