Thursday, March 25, 2010

Kepit Kempot Sempit Sempot

Lama gila weh aku tak update blog. Anyway, ada yang tahu dan mungkin ada yang tak tahu. Tak ape lah. Sesetengah perkara tu haruslah dibiarkan rahsia sahaja.

Tahun 2010 aku mulakan dengan kisah sedih. Kemalangan yang berlaku atas kecuaian aku sendiri (Tak perlu nak cerita detail tentant kemalangan tu kot). Alhamdulillah. Tidak ada apa-apa. Sekadar patah-patah and sedikit tulang hancur. Semua atas kecuaian aku sendiri.


Dimasukkan ke Emergency selama lebih kurang 6 jam pada 7hb Januari 2010 dan dimasukkan semula pada keesokkan harinya untuk 2 hari. Kemudian discharge untuk 6 hari dan telah dimasukkan semula ke hospital untuk pembedahan.


Sewaktu dibedah, takde rasa apa-apa. Alhamdulillah. Segalanya berjalan lancar. Alhamdulillah. Syukur nikmat. Pasal kemalangan tu. Tak tahu aku nak describe macam mana. Tapi kalau fight kat court. Memang aku yang salah pun. Hua hua hua

Nasihat untuk semua mat rempit. Hati-hati lah merempit. Dah kene kepit nanti menjerit. Hahahaha. Layan je Adnan Sempit. Sempot aku.

Nota kaki: Manusia yang tidak pernah puas hati dengan apa yang dikurniakan oleh Allah kepada dirinya dan sentiasa berhasad dengki kepada kurniaan pada oranglain adalah orang yang tidak pernah bersyukur dengan nikmat Allah.

4 comments:

Zai Zamree said...

salam...woho..xcident...tp kan...ada bekas jahit br nmpk ganazzzzzzzzz... ;p

attyfir said...

takecare .............el..

'AQILAH said...

alhamdullilah...tak serius sangat evn nampak macam yer

Anonymous said...

bru la namanye mat rempittttttttt sejati bang..
hahaha...