Wednesday, September 30, 2015

Jepun Osaka Chapter 1: Selamat datang ke Osaka

Yes finally saya diberi kekuatan untuk menulis di sini. Bukan selalu nak menulis. Sekali-sekala dapat peluang begini banyak syok wo. Ye la, bukan banyak sangat masa terluang nak menulis begini kan.

Saya kini berada di Jepun. Alhamdulillah, sebuah penantian yang berbaloi. Akhirnya saya menerima scholarship dari Kerajaan Jepun untuk menerima latihan dan sedikit pengajian di sini. Nanti la saya share cerita tu. 

Terima kasih untuk mereka di dalam gambar dan tiada di gambar ya

Saya bertolak ke Jepun pada 14Sept2015 dengan penerbangan MH52. Flight delay sejam jugak ya. Sebab tukar tayar. For the time being saya cerita yang ini dulu ya. Cerita lain kali.

Nota kaki: Sekadar sebuah penulisan semula bermula.




No comments: