Sunday, April 25, 2010

Tempah Kek

Ni produk terbarunya, tiramisu

Aku ni bukanlah nak tempah kek pun. Saja nak tolong kawan-kawan yang berkecimpung dalam bidang perniagaan kecil-kecilan. Buat baik dibalas baik, ye tak. Masyuk bisnes boleh la depa belanja aku. Hahaha

Ni pula cheesecake, yang terbaru gak

Hari ni aku nak promote bisnes member aku ni. Dia buat bisnes muffin, cupcakes and cakes yang macam-macam jenis. Nama dia Adief. So sesiapa yang berminat boleh la order kek dengan dia. Kontek number dia 012-9365080.

Ni juga antara yang terlatest, brownies

Semua gambar yang aku amek ni, amek kat blog dia la dan semua yang kat atas tu, kegemaran aku. Hehe Kalau teringin nak tengok koleksi-koleksi kek yang pernah menerima tempahan dari beliau, anda boleh layari http://adief.blogspot.com. Harga konpem boleh runding ok. So jangan lupa membuat tempahan.

Nota kaki: Mengerah idea. Sedang mencari bahan untuk di tulis dalam cerpen pertama aku.

No comments: